قطعات M پرفورمنس در قلب ب‌ام‌و سری 5 جدید

0
(0)

شاید ب‌ام‌و سری 5 مدل 2017 به تازگی معرفی شده باشد اما این برند آلمانی هیچ‌ وقتی را تلف نکرده و متعلقات بخش M را برای این مدل معرفی کرده است.
نسخه‌های متفاوتی از سری 5 با قطعات M در دسترس خواهد بود که از آن جمله می‌توان به M550i xDrive اشاره کرد. کمی بعدتر نیز متعلقات M پرفورمنس در دسترس مصرف کننده‌ها قرار خواهد گرفت و ارتقاها و ویژگی‌های مختلفی برای نسخه‌های گوناگون سری 5 قابل سفارش خواهند بود.

33 قطعات M پرفورمنس در قلب ب‌ام‌و سری 5 جدید

برای مثال مالکان مدل 540i قادر خواهند بود پکیج قدرت و صدای M پرفورمنس را سفارش دهند که با افزایش 34 اسب بخاری قدرت پیشرانه خروجی آن به 360 اسب بخار و گشتاور نیز با افزایش 50 نیوتون متری به 500 نیوتون متر خواهد رسید. در این پکیج همچنین تریم های خروجی اگزوز کرومی یا فیبرکربنی نیز مشاهده می‌شود.
مدل‌های دیگر 540i،540i xDrive و 530i xDrive نیز با خفه کن اسپورت ضدزنگ و خروجی‌های اگزوز کروی یا ذوزنقه‌ای و با روکش کروم یا فیبرکربن عرضه خواهند شد.
اما مدل‌های دیزلی سری 5 با دریافت پکیج قدرت M پرفورمنس افزایش 27 اسب بخاری قدرت و 30 نیوتون متری گشتاور را برای مدل‌های 530d و 530d xDrive شاهد خواهند بود.

35 قطعات M پرفورمنس در قلب ب‌ام‌و سری 5 جدید

این طیف محصولات همچنین رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی به همراه سیستم ترمز اسپورتی را که دارای کالیپرهای آلومینیومی 4 پیستونه در جلو و تک پیستونه در عقب هستند را دریافت خواهند کرد. دیگر قطعات ارائه شده عبارت‌اند از پکیج اسپورت و آئرودینامیک M که از سپرهای متمایز، پوشش‌های کربنی آینه‌های جانبی، دیفیوزر و اسپویلر عقب فیبر کربنی تشکیل شده‌اند. همچنین قطعات ساخته شده از پلی اورتان را نیز می‌توان سفارش داد.
اما از قابل‌توجه‌ترین تغییرات داخل خودرو می‌توان به غربیلک فرمان M با چرم آلکانترا و همچنین پدال شیفترهای جدید اشاره کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با فارما یدک